Sesja wizerunkowa – to znaczy jaka i dlaczego warto ?
Jak Cię widzą tak Cię piszą. Znaczenie tego przysłowia idealnie wpisuje się w dzisiejsze czasy kultury
obrazkowej, kiedy zdjęcia nabierają znaczenia jak nigdy wcześniej. Prowadzisz jednoosobową
działalność, dużą firmę a może jesteś artystą? Niezależnie od tego czym zajmujesz się zawodowo, czy
jesteś sam sobie szefem, czy zatrudniasz bądź kierujesz zespołem ludzi warto wykonać profesjonalną
sesję wizerunkową w siedzibie firmy bądź w studio.
Sesja wizerunkowa to doskonała alternatywa dla zdjęć pochodzących z popularnych banków zdjęć,
podkreślająca zaangażowanie oraz rzetelne i profesjonalne podejście do prowadzenia firmy.
Uzyskane podczas sesji fotografie mogą posłużyć jako świetna baza do spersonalizowanych
materiałów marketingowych, budowy strony internetowej czy profilu w co raz popularniejszych
social media. Kolejnym ważnym aspektem, jest „look” samej fotografii. Umiejętności fotografa oraz
sprzęt nie jest bez znaczenia. Poprawne naświetlenie, balans bieli, kadrowanie, głębia ostrości a co za
tym idzie plastyka zdjęcia ma bardzo duże znaczenie przy ogólnym odbiorze fotografii. Zachowanie
proporcji zdjęcia i rzeczywiste odzwierciedlenie fotografowanej sceny może być decydujące przy
projektowaniu materiałów reklamowych.
Decydując się na profesjonalną sesję wizerunkową, należy wiedzieć, gdzie i w jakim celu będziemy
chcieli w przyszłości wykorzystać zdjęcia. Zupełnie inny charakter powinny mieć fotografie na bloga
lifestylowego, inny te, które będą widoczne na stronie internetowej kancelarii finansowej, a jeszcze
inny, te które pojawią się w drukowanym katalogu wprowadzającym nowych pracowników do
przedsiębiorstwa. Zatem musimy wiedzieć czego oczekujemy i jaki wizerunek chcemy kreować.